Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domka191 Leśny Elf
Dołączył: 25 Sty 2006 Posty: 811 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:39, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, dobra, to ja bezwstydnie ściągam to twoje i to będzie moja baza xDD
EDIT: O Jezu. Na razie mam geassa na bluzce, turkusowe kapcie i mp4 I JAKIMŚ CUDEM ZMNIEJSZYŁAM SIĘ O 1/3 XD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez domka191 dnia Sob 23:58, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
UrskuS Dobra świnia jest lepsza od złej!
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 814 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Nie 12:16, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Eh... To jest animacja mojej epickiej "postaci" do chodzenia w dół:
Byłam ciekawa jak to będzie wyglądało, więc zanimowałam w GIMPie. Efekt:
Dopiero teraz zauważyłam, że ręce mi się nie ruszają podczas chodzenia i trochę głupio to wygląda xd Może poprawie, ale w sumie nie chce mi się. Teraz się chyba zacznę animacje w górę. Z animacją w bok niestety trzeba będzie zająć się od zera...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
domka191 Leśny Elf
Dołączył: 25 Sty 2006 Posty: 811 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:22, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Oż w mordę...
To jest moja kreacja. (w powiększeniu Czaczkowym xP)
STWORZYŁAM POTWORA! XD Ale za Chiny tego nie zanimuję o.o
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez domka191 dnia Nie 12:22, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
UrskuS Dobra świnia jest lepsza od złej!
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 814 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Nie 12:25, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bez przesady, najpierw jedną nóżkę musisz narysować niżej niż drugą, potem zrobić jej odbicie lustrzane i już!
Ej no, ja muszę coś zrobić z tymi rękami, bo mi spokoju nie dają...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wodi
Dołączył: 28 Lut 2006 Posty: 258 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dot com
|
Wysłany: Nie 12:38, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też mogę wziąć udział?
Jeśli tak to z postacią będzie wieeele problemów
Na soundtrack to można wziąść opening SE i przerobić w polifonię xD
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
UrskuS Dobra świnia jest lepsza od złej!
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 814 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Nie 13:47, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie, że możesz. Im więcej, tym lepiej.
Chociaż w sumie nie wiem czy lepiej. My będziemy za sobą gęsiego łazić? Jak cała Twierdza weźmie udział, to będzie to wyglądać jak gra w snake'a xD Miejmy nadzieję, że Chuck wymyśli coś, żeby można było chodzić aktywną postacią czy cuś.
I nie przesadzajcie, ja na początku też myślałam, że to robienie postaci będzie trudne, ale jakoś poszło, to nie jest aż taka tragedia.
I który opening SE? :< Zresztą soundtrack to teraz najmniejszy problem
EDIT: Na samym dole pierwszego posta są już podklejone gotowe projekty postaci, tam też jest poprawiona wersja mojej. I tak wygląda głupio, ale dobra, na razie daję sobie spokój z tym :<
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Chuckek
Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:32, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
LOL, fajnie ruszasz rękoma Urs xD A Domki postać ładna. Nie wiem, możecie rysować duże a potem próbować pomniejszać, może też wyjdzie :P
Ale pamiętajcie o wymiarach, PIKSELE.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
UrskuS Dobra świnia jest lepsza od złej!
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 814 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Nie 16:15, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Spadaj dobrze jest xd Pokazałbyś swoją animacje :<
Ja właśnie próbowałam narysować dużą, a potem pomniejszyć, ale mi nie wyszło.
A poza tym to tak teraz się zastanawiam - czy może tak być, że moja postać na górze styka się z czubkiem krawędzi?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Chuckek
Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:16, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Eee... ale że jak? 24x32 to wymiary klatki, ale postać nie musi, ba, nie powinna zajmować całej bo wtedy będzie dwa razy większa niż wszystko. Powinna być w poziomie wyśrodkowana, a w pionie zaczynać się od dołu, a nie od góry. Ale też w przypadku animacji chodzenia, gdy rusza nogami, to powinna być tak zawieszona jeden piksel nad dolną krawędzią, żeby miała miejsce na machanie tymi nogami.
Pokazałbym jakby imejdższak dobrze wgrał animacje z gifata :< Moja to jest kulawa strasznie, wziąłem to poprzycinałem po prostu i jest pseudochodzenie. Jako że i tak cały tułów jest czarny to nie widać różnicy.
Z tym gęsim to ja nie wiem, pamiętam że jak kiedyś się tym bawiłem to miałem problemy z takim czymś :P No ale to było kiedyś... jak coś to będzie widoczna tylko wybrana przez nas postać, reszta będzie "schowana" w drużynie czy coś. Zwłaszcza że nas pewno dużo będzie.
Swoją drogą warto sprawdzić czy nie ma jakiś limitów :x
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
UrskuS Dobra świnia jest lepsza od złej!
Dołączył: 17 Wrz 2006 Posty: 814 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Nie 20:15, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, poprawiłam, sama moja postać ma 28 wysokości, jest 4 pixele luzu. Wszystko będzie ode mnie 2 razy mniejsze x<
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Chuckek
Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:38, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Pech, będziesz gigantycznym zmutowanym prosiakiem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wodi
Dołączył: 28 Lut 2006 Posty: 258 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dot com
|
Wysłany: Nie 20:46, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A ja będę mieć jedno oko i będę granatowy! :K Boicie się, mwahaha
Próbowałem zrobić postać, ale nie wyszła :(
Domka to świetnie zrobiła! Na pewno tego nie skopiowałaś? xD
Jeśli chodzi o broń to będę mieć katanę o nazwie "Nietoto nie Shana"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Chuckek
Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:49, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, wiadomość z ostatniej chwili - w drużynie mogą być jednocześnie max 4 osoby.
^^
...bez paniki, bez paniki! No pech, nie będziemy mogli mieć całej Twierdzy jednocześnie, ale to i tak za duży chaos by był... wyjścia dwa - albo zgodnie z fabułą postacie będą się zmieniać i robić sobie nawzajem miejsce, albo będziemy mogli sami wybierać kogo chcemy ze sobą wziąć.
Hurej!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
trenerka Rachel Dark
Dołączył: 21 Sty 2006 Posty: 1062 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wydaje mi się, że Łódź
|
Wysłany: Nie 20:57, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
I właśnie dlatego jako storywriter planowałam, że jednorazowo w drużynie nie będzie więcej niż dwie osoby na raz (co można łatwo wywnioskować z podanej fabuły), ale skoro mogą być aż cztery to dam się ponieść wyobraźni.
I Urs nie wkleił mojej cut-scenki!
I jak ustalicie jakie są właściwe wymiary postaci to mi powiedzcie...
I powinnam spróbować narysować intro skoro wszystko tak zgrabnie idzie ^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Chuckek
Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 296 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:03, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale co ustalać, ja już powiedziałem że 24x32 piksele. Co najwyżej Urs jakieś problemy ma, jak zwykle ;o
Diar znalazł jakiegoś sprajt kreatora, ale dziwne toto, hm...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|